Esther Luzzatto.jpg

ד"ר אתי לוצאטו

יו"ר העמותה

ד"ר אסתר לוצאטו, ילידת ישראל, גדלה וחונכה בבאר שבע למשפחת עולים ברוכת ילדים ממרוקו. בעלת תואר דוקטור בכימיה.
אסתר הצטרפה לפירמת עורכי הפטנטים לוצאטו את לוצאטו לצד בעלה, ד"ר כפיר לוצאטו, שהוקמה לפני 145 שנה. במקביל לעיסוקיה המקצועיים, אסתר לוצאטו מעורבת מאוד בעשייה ציבורית, חברתית וקהילתית.
על עשייתה החברתית זכתה ד"ר לוצאטו לשורה של אותות, הוקרה ופרסים ובהם הדלקת המשואות ביום העצמאות תשס"ו, 2006, פרס ב"ש למצויינות ועוד.

Yair beer.jpg

יאיר באר

מנכ"ל העמותה

הגיע לניהול עמותת יחדיו לאחר קריירה ארוכת שנים בחיל האויר -צה"ל. מנהל בכיר בעל ניסיון עשיר בייזום, ניהול והובלת פרויקטים עתירי טכנולוגיה ואנשים. שירת בחיל האויר כראש מחלקת תקשוב. ניסיונו הניהולי במערכות מתקדמות משולבות, קידמה וטכנולוגיה הביאו אותו להתמחות בבניית צוותי עבודה בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך כדי ראייה מערכתית עם יכולת לזיהוי כשלים, ניתוח, תכנון ופתרון בעיות. כל זאת יחד עם התמודדות בתנאים של אי וודאות, הובלת שינויים והתמודדות עם מצבי משבר.
יאיר בעל כושר ביטוי בכתב ובע"פ, דומיננטיות בעבודת מטה, בעל כושר מנהיגות ותודעת שירות גבוהה.

השכלה

  • B.A תואר ראשון ביחסים  בינלאומיים - אוניברסיטת חיפה

  • M.A תואר שני במנהל ציבורי - ביה"ס לניהול אוניברסיטת בן גוריון

  • M.A תואר שני במדע המדינה - המכללה לביטחון לאומי

  • לימוד והתמחות בניהול שינוי ארגוני - פרופסור יצחק אדיג'ס

  • לימוד והתמחות למנהלי מו"מ מול התעשיות ומשהב"ט

  • קורס מנהלי פרויקטים - אוניברסיטת בן גוריון

סיגל כהן דבילנסקי

מנהלת תחום מוגבלויות

בתפקידה פיתוח והובלה של תכניות בתחום הצרכים המיוחדים: מסגרות תעסוקה, מסגרות דיור בקהילה ומסגרות פנאי. כמו כן ניהול והדרכה של הצוותים בתוכניות הקיימות. החלה עבודתה בעמותת יחדיו בשנת 2005.
ניסיונה התעסוקתי כלל את ניהול סניף ער"ן בבאר שבע, ניהול המקלט לנשים נפגעות אלימות וילדיהן בנגב, במשך 10 שנים. ניסיונה הרב בתחום האלימות במשפחה אפשר את היוזמה להקמת שרות טיפולי לגברים אלימים.
 
השכלה 

  • B.S.W  תואר ראשון בעבודה סוציאלית

  • M.A תואר שני בסוציולוגיה ארגונית - אוניברסיטת בן גוריון

  • גישור בסיסי - מכון רב שיח

  • גישור קהילתי - מכון גבים

איריס עזרא

מנהלת תחום ילד ונוער

במסגרת תפקידה פיתוח והובלה של תכניות בתחום ילדים ונוער, וכן תכניות בתחום המשפחה ומניעת אלימות במשפחה, כמו גם ניהול והנחייה של צוותים ומנהלים של תכניות קיימות. עבדה כ- 10 שנים כעובדת סוציאלית במועצה האזורית אשכול והייתה אחראית על הטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים ולאחר מכן ניהלה במשך 5 שנים את המחלקה לשירותים חברתיים במועצה האזורית בני שמעון.
 
השכלה 

  • B.S.W תואר ראשון בעבודה סוציאלית - האוניברסיטה העברית ירושלים

  • M.S.W תואר שני בעבודה סוציאלית - האוניברסיטה העברית ירושלים

  • קורס מנהלי מחלקות רווחה, מחוז דרום, מרכז מנדל למנהיגות בנגב

  • הכשרה להנחיית קבוצות, אוניברסיטת תל אביב

  • קורס מדריכים וראשי צוותים, משרד הרווחה

דודי ברקוביץ'

מנהל כספים ותפעול

בתפקידו מנהל כספים בעמותה, אחראי על כ"א ומחלקת הנהלת חשבונות.
מתגורר בבאר שבע. החל את עבודתו בעמותה בשנת 2004.
 
השכלה 

  • תואר ראשון  בכלכלה וחשבונאות - אוניברסיטת בן גוריון

  • תואר שני במנהל עסקים (תוכנית "מנהלים") - אוניברסיטת בן גוריון

הודיה הרוש

מנהלת חשבונות - ספקים

במסגרת תפקידה בעמותה בקרה ורישום כל הפעולות הקשורות להוצאות העמותה, אחריות ביצוע תשלום לספקים, טיפול בנושא רישום הוראת קבע, מס"ב, העברות בנקאיות וצ'קים, ביצוע התאמות תקופתיות, טיפול בנושא סגירת שנת כספים, הקלדה וטיפול בנושא תשלומים לחניכי המסגרות השונות, טיפול בנושא דיווחים חיצוניים (דו"ח 856/מע"מ/הוצאות עודפות למס הכנסה ), ביצוע בקרות ובדיקות בהתאם לנהלים (חוזים/הזמנות רכש) ועוד.


 
השכלה 

  • לימודי תעודה - הנהלת חשבונות במכללת אתגר

מלכי הכט

רכז תעסוקה תחום מוגבלויות

מלכי יליד באר שבע, עוסק בריכוז התעסוקה של היחידות התעסוקתיות בעמותת יחדיו. בתפקידו הקודם שימש כרכז שיקום תעסוקתי במשרד הבריאות - המחלקה להתמכרויות-סלע ב' באר שבע. בעברו שימש כאיש חינוך מיוחד בתנועה הקיבוצית בליווי והדרכה של נוער בלתי משתלב ובניית תכניות טיפוליות אישיות לנוער זה.

השכלה 

  • תואר ראשון  בגיאוגרפיה והיסטוריה

  • תואר שני במדינת ישראל בהתמחות חקר הטיפול הסוציאלי לילדי השואה

  • תעודת הוראה - הסבה לחינוך מיוחד

  • לימודי תעודה במידענות

מירב איתני סרוסי 

מנהלת תחום משאבי אנוש

מירב מונתה לתפקיד מנהלת תחום משאבי אנוש בתחילת שנת 2019,

במסגרת תפקידה וכחלק מצוות הנהלת הארגון היא אחראית להובלה של תהליכי משאבי אנוש  חוצה ארגון, שינויים ארגוניים, ייעוץ לצוות הניהולי, חיבור בין האג'נדה העסקית של העמותה לגורם האנושי, תהליכי אבחון וגיוס, טיפול ברווחת הפרט, סוגיות משפטיות, לצד זאת היא עוסקת בפיתוח מודעות לנושא ההון האנושי בארגון בראייה רחבה.

רקע מקצועי - למירב היכרות מעמיקה של 20 שנה בתחום משאבי האנוש. בתפקידה הקודמים הייתה מנהלת משאבי אנוש בקבוצת MANPOWERGOUP – אינטל, פאלאס תעשיות.
השכלה 

  • תואר ראשון, בניהול משאבי אנוש –אוניברסיטת בן גוריון.

ליאת מלכה 

רכזת משאבי אנוש וכוח אדם

ליאת החלה את עבודתה בעמותת יחדיו בשנת 2008 וביצעה מספר תפקידים.
כיום הינה אחראית על תחום משאבי אנוש בעמותה. בתפקידה אחריות כוללת על פרסום משרות, ניהול מאגר קורות חיים, הכנת חוזי עבודה, אחריות וטיפול בנושא קליטת עובדים, ביצוע מעקב ובקרה בתוכנת דיווחי נוכחות של עובדים.

השכלה

  •  לימודי חוץ לתעודה - התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש

אורלי טדגי 

רכזת פיתוח פרויקטים ושירותים

יזום והקמה של תכניות חדשות משלה הפרוגראמה/מכרז עד להפעלה ומינוי צוות קבוע. איתור צרכים ומרחב פעולה חדשים, הכנת חומרים שיווקיים, פרסומים מקצועיים על פרויקטים של העמותה. משנת 2005 עובדת בעמותת יחדיו בניהול תכניות ספורט מקדם למידה, וגיל רך באופקים. במהלך השנים קיבלה על עצמה תפקידים מגוונים אשר סייעו לפיתוח העמותה, כגון הקמת אתר האינטרנט של העמותה, פיתוח נושא הטלפוניה והתקשורת בעמותה.
ניהלה את קופת הסיוע לנזקקים באופקים ובבאר שבע במסגרת מיזם משותף עם הקרן לידידות.

השכלה 

  • תואר ראשון  בחינוך - אוניברסיטת בן גוריון

  • תואר שני בחינוך - אוניברסיטת בן גוריון

איריס קמחי אביגזר 

מנהלת רכש ותפעול

איריס החלה דרכה בקרן רש"י בשנת 1997 כמזכירה בתוכנית "מדערום", בשנת 2002 עברה לעמותת יחדיו בתפקיד מנהלת רכש וניהול בתחומי חינוך, רווחה וצרכים מיוחדים באזור הדרום. בנוסף, מנהלת תפעול של תכנית PACT-Parents and Children Together  - לגיל הרך עד גיל 14 בקרב האוכלוסייה האתיופית. מרכזת את מערך הביטוחים בעמותה כנדרש במכרזים ופעילות השוטפת של העמותה כולל אחריות וטיפול ברכבי העמותה. תפקידה כולל מעקב ובקרה בפעילות ובתקציב הפרויקטים ביחדיו.

 

השכלה

  • תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית

  • תואר שני בניהול ופיתוח המשאב האנושי – התמחות בייעוץ ופיתוח פנים ארגוני

עדי לברון עטיה

מנהלת בתים חמים

עדי החלה את דרכה המקצועית כעובדת נערות במצבי סיכון ומצוקה, בעיריית דימונה בשנת 2000. בשנת 2007  החלה לעבוד במסל"ן- מרכז סיוע לנפגעות אונס ותקיפה מינית, בנגב- כרכזת מחלקת סיוע ומתנדבות. בשנים אלו החלה לעבוד ולטפל בגישה הפמיניסטית/התייחסותית , התמחתה בטיפול בנפגעות פוסט טראומה מורכבת והשתלבה כמטפלת באישה בשלה- במרכז לחקר וקידום בריאות האישה באוניברסיטת בן גוריון.בשנת 2011 החלה לנהל את הבתים החמים לנערות (מסגרת טיפולית בקהילה לנערות במצבי סיכון ומצוקה) בעמותת יחדיו ובמקביל פתחה קליניקה פרטית לטיפול רגשי. במהלך שנות עבודה בעמותת יחדיו ביצעה מספר תפקידים וכיום מנהלת תחום קתדרת יחדיו, תחום ניהול ופיתוח הידע בעמותה.

השכלה 

  • תואר BA ותואר MA בעבודה סוציאלית - אוניברסיטת בן גוריון

  • קורס לטיפול בנפגעי אלימות מינית - מסל"ן

  • קורס הדרכת סטודנטים - אוניברסיטת בן גוריון

  • קורס אוריינטציה לעבודה עם נערות במצבי סיכון ומצוקה- בה"ס מרכזי לעבודה סוציאלית- דימול.

  • קורס הנחיית קבוצות- בה"ס מרכזי לעובדים סוציאליים- דימול

  • קורס הנחיית קבוצות- בה"ס מרכזי לעובדים סוציאליים- דימול

  • קורס נפגעי אלימות מינית-מתקדמים- בה"ס המרכזי לעבודה סוציאלית- דימול

  • קורס טיפול זוגי אינטגרטיבי - פסיכותרפיה זוגית אינטגרטיבית במיקוד דינמי- מכון שילובים

  • השתלמות בנושא שלום המשפחה בקרב יוצאי אתיופיה- בה"ס מרכזי לעבודה סוציאלית- דימול

ענבל אלפסי

עוזרת מנכ"ל

ענבל נולדה וגדלה בבאר שבע. עובדת בעמותת יחדיו משנת 2011. תפקידה כעוזרת מנכ"ל כולל ניהול אדמיניסטרטיבי - לוגיסטי של המשרד, ניהול יומן מנכ"ל, הכנת חוזים והסכמים, השתתפות בישיבות הנהלה וביצוע בקרה אחר יישום החלטות, כתיבה והפצה של חוזרי מנכ"ל והטמעתם ,עבודה ישירה מול 50 מנהלי פרויקטים. בעברה עבדה כמזכירת מנכ"ל וסמנכ"ל בחברה הממוקמת בפארק תעשיות רותם וכרכזת כוח אדם בחברה בפריסה ארצית.

השכלה 

  • תואר ראשון  במנהל ומדיניות ציבורית

סיגל כץ

מנהלת חשבונות

סיגל, נולדה וגדלה באופקים, נשואה+3 ילדים. החלה את דרכה בקרן רש"י בשנת 2000 כמזכירה בתוכנית "דרום 2016", בשנת 2004 עברה לעמותת יחדיו בתפקיד מנהלת חשבונות. במסגרת תפקידה בעמותה טיפול בנושאי דיווחים והנה"ח - הוצאת חשבונות, קבלות הפקדות כספים טיפול בלקוחות בירורים, התאמות וחלוקת הכנסות בפרויקטים השונים, טיפול בכל הנושאים הקשורים לבנק, טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים של מחלקת הכספים (ניהול יומן של מנהל הכספים/הקלדה והפצה של מכתבים, אישורים ובקשות הקשורים בנושא כספים), אחריות לטיפול בנושא חומרים לחתימת מורשי חתימה ועוד.
 
השכלה

  • הנהלת חשבונות סוג 1+2

  • הנהלת חשבונות סוג 3

ויקי רם

חשבת שכר

אחראית על בקרה וחישוב שכר וביצוע תשלומים בהתאם לדרישות החוק.

עבודה שוטפת מול גורמים חיצוניים: ביטוח לאומי, מס הכנסה, מסלקה פנסיונית.

בקרה וביצוע תשלומים לחברות הביטוח קרנות פנסיה והשתלמות .

 

בתחום 4 שנים 

אנה אנקרי

תקציבאית ומנהלת חשבונות - לקוחות

נשואה + 3, במקור מחולון, מתגוררת בבאר שבע, החלה עבודתה בעמותת יחדיו בשנת 2013

במסגרת התפקיד - אחראית על ריכוז תקציבי העמותה בנייה ובקרה שוטפת תוך שיתוף פעולה עם מנהלי הפרויקטים. לצד זאת הפקת דוחות והכנת דיווחים לגורמים פנימיים וגופים חיצוניים, וכן טיפול בסגירת שנת כספים, גיול חובות ומעקב הכנסות.

רקע מקצועי - כלכלנית במוסד אקדמי 12 שנים.

תקצוב תכניות תוך סיוע בהכנת התקציב למחלקות.

הכנת ניתוחים תקציביים, עדכון התקציב ובקרה תקציבית כולל דוחות ביצוע חודשיים.     
תקציבאית ומנהלת חשבונות לקוחות בעמותה.
השכלה

  • תואר שני במנהל עסקים

דניאל דהן

ממונה בטיחות ואיכות

דניאל מנהל את תחום הבטיחות והאיכות בעמותת יחדיו.

רקע מקצועי - 

שירות בצה"ל 27 שנה  בתחום הטכני /לוגיסטי ובתחום האיכות ,בתחום התעשייה וניהול ומפקד בסיס לוגיסטי תוך בניית מערך אחזקה ונהלי עבודה ובטיחות.

ממונה בטיחות בפרוייקטי שיפוץ מערכות ואחזקה שוטפת בכי"ל במשל 5 שנים ,ביצוע הדרכות בטיחות בכי"ל.

השכלה

  • בעל תואר ראשון במנהל עסקים

  • טכנאי תעשייה וניהול.

  • בעל לימודי תעודה: ממונה בטיחות, ממונה איכות הסביבה, ממונה בטיחות גז טבעי ,מדריך עבודה בגובה, מדריך בטיחות, מכין תכניות בטיחות, ממונה בטיחות אש. חקירת תאונות. ארגונומיה, מיגון מכונות.

לימור זיו

מנהלת תחום התמכרויות ומנהלת כפר "רוח מדבר"

אחראית על מגוון תכניות בתחום התמכרויות ונוער בסיכון.

רקע מקצועי - 

מאז 1992 פועלת בתחומי הרווחה לקידומן של אוכלוסיות מוחלשות, בעיקר בתחום נשים, צעירים וצעירות וילדים ונוער בסיכון, ולמען אוכלוסיות קצה נוספות בתחום ההתמכרויות דרות רחוב ועבריינות, ולפיתוחם של מענים ושירותים עבורם.

עובדת בעמותה משנת 2001.  מתמקדת בהקמה ובניהול  של פרויקטים ומסגרות פנימייתיות , ליווי מנהלים וצוותים מטפלים. בניהם: הקמת המקלט הארצי לנערות בסיכון (2001), פנימיית יחדיו דימונה (2005), בית מזור ערד (2005), חלופות מעצר לבני נוער (2008), ומסגרות נוספות.

מדריכת סטודנטים ועו"סים.

משנת 2009 מלווה את הקמת כפר  "רוח מדבר" ומנהלת אותו בפועל מאפריל 2010.

במסגרת העבודה נדרשת לפיתוח קשרים עם גורמי ממשל ומשרדי ממשלה, גורמים ציבוריים, מוסדות, רשויות,  גורמים בחו"ל ועוד. כמו כן  פיתוח תכניות בהתאם למטרות העמותה ויישומן (בנושאי חינוך, רווחה, העצמה, תעסוקה, וכיו"ב), תוך ניהול תקציב ועמידה ביעדיו, הגשת מכרזים, גיוס ניהול והדרכת עובדים, קיום קשר מתמיד עם תורמים, בניית תכניות עבודה ופיתוח תכניות אסטרטגיות ויישומן ,פיתוח יוזמות חדשות וחשיבה מערכתית.

השכלה

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית - אוניברסיטת בן גוריון  

  • תואר שני במנהל עסקים - ביה"ס לניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב

  • לימודי ייעוץ ארגוני-  המכללה למנהל, ת"א, בשיתוף עם איפ"א (ארגון הפסיכולוגים הארגוניים)

  • התמחות בנושאי טיפול וגישות טיפול מגוונים, בכלים ושיטות ייחודיים.

רינה לוין

קידום פרויקטים

אחראית על קידום פרויקטים בעמותה ועל נושא הנגישות. לרינה רקע בנושא הבניה והשיפוצים.

השכלה

  • הנדסאית בנין- מכללה טכנולוגית ב"ש.  

    תעודת הוראה -מכללת בית רבקה.